IF YOU SEE THIS MESSAGE YOUR BROWSER WAS IDENTIFIED AS BOT
AND REDIRECTED TO MIRROR SERVER.
IF YOU ARE NOT BOT PLEASE VERIFY YOUR BROWSER IDENTIFICATION:
CCBot/2.0 (https://commoncrawl.org/faq/)
AND REDIRECTED TO MIRROR SERVER.
IF YOU ARE NOT BOT PLEASE VERIFY YOUR BROWSER IDENTIFICATION:
CCBot/2.0 (https://commoncrawl.org/faq/)
Ši programa sukurta iš dalies finansuojant Sporto rėmimo fondo, administruojamo Švietimo, mokslo ir sporto ministerija kartu su Švietimo mainų paramos fondu, lėšomis, gautomis projektui "Vaikų ir jaunimo fizinio aktyvumo skatinimas tinklinio sporto šakos pagalba pasitelkiant sportinį inventorių bei įrangą", projekto Nr. SRF-SIĮ-2019-1-0388.
Šia programa siekiama skaitmenizuoti komandų registracijas į tinklinio varžybas, o varžybos būtų vykdomos kokybiškiau ir greičiau. Kartu ji atliktų tinklinį žaidžiančių žaidėjų licencijavimo vaidmenį ir padėtų nustatyti tikslesnį tinklinį žaidžiančių asmenų skaičių.
Iš pradžių ši prgrama bus diegiama LTF visų amžiaus grupių paplūdimio tinklinio renginiams, tačiau bendradarbiaujant su partneriais ir LTF nariais ilgalaikėje perspektyvoje, ji galėtų būti taikoma ir kitiems renginiams.
Šia programa siekiama skaitmenizuoti komandų registracijas į tinklinio varžybas, o varžybos būtų vykdomos kokybiškiau ir greičiau. Kartu ji atliktų tinklinį žaidžiančių žaidėjų licencijavimo vaidmenį ir padėtų nustatyti tikslesnį tinklinį žaidžiančių asmenų skaičių.
Iš pradžių ši prgrama bus diegiama LTF visų amžiaus grupių paplūdimio tinklinio renginiams, tačiau bendradarbiaujant su partneriais ir LTF nariais ilgalaikėje perspektyvoje, ji galėtų būti taikoma ir kitiems renginiams.
1. Susikurti trenerio/ sporto centro paskyrą šioje sistemoje.
2. Susikūrus paskyrą, skiltyje „Salės renginiai“ pasirinkite renginį, į kurį norite registruotis.
3. Pasirenkate opciją „Registruoti komandą‘.
4. Vadovaujatės parašytomis instrukcijomis.
5. Supildžius visus duomenis pagal nurodytas instrukcijas Jūsų komandos registracija perkeliama į pirkimo krepšelį. Apmokėjimo informacija bus Jūsų mokėjimo krepšelyje.
6. Norint apmokėti tik komandos mokestį Jūs pasirenkate opciją „Baigti".
7. Norint apmokėti TIK komandos registraciją dalyvių sąrašo pildyti nereikia.
8. Pirkinių krepšelyje esančią sąskaitą galima apmokėti tiesiogiai arba siųsti į savo sporto mokyklos/ centro/ klubo buhalteriją.
2. Susikūrus paskyrą, skiltyje „Salės renginiai“ pasirinkite renginį, į kurį norite registruotis.
3. Pasirenkate opciją „Registruoti komandą‘.
4. Vadovaujatės parašytomis instrukcijomis.
5. Supildžius visus duomenis pagal nurodytas instrukcijas Jūsų komandos registracija perkeliama į pirkimo krepšelį. Apmokėjimo informacija bus Jūsų mokėjimo krepšelyje.
6. Norint apmokėti tik komandos mokestį Jūs pasirenkate opciją „Baigti".
7. Norint apmokėti TIK komandos registraciją dalyvių sąrašo pildyti nereikia.
8. Pirkinių krepšelyje esančią sąskaitą galima apmokėti tiesiogiai arba siųsti į savo sporto mokyklos/ centro/ klubo buhalteriją.
Norėdami užsiregistruoti į renginį, Jums prireiks atlikti keletą veiksmų:
1. Susikurti savo paskyrą šioje sistemoje. Norint dalyvauti renginyje, paskyrą turi susikurti ŽAIDĖJAS. Jeigu komandą norės registruoti sporto mokykla/klubas treneris, jis taip pat gali susikurti paskyrą, tačiau žaidėjų į renginius registruoti negalės tol, kol sistemoje nebus užsiregistravęs žaidėjas;
2. Žaidėjui sumokėti licencijos mokestį. Šiuo metu licencijos mokestį gali sumokėti tik pats žaidėjas;
3. Paraginti savo žaidimo partnerį/-ę taip pat susikurti savo paskyrą ir susimokėti licencijos mokestį, kadangi į renginį registruojamos tik komandos (ne atskiri žaidėjai);
4. Jeigu sporto mokykla/klubas/ treneris nori užregistruoti savo komanda, jis turi įsitikinti, kad žaidėjai jau yra užsiregistravę sistemoje. Patikrinti, ar Jūsų žaidėjai užsiregistravę, galite renginio puslapyje skiltyje "Žaidėjai/licencijos";
6. Jeigu paskyrą susikuria treneris, jam jokio licencijos mokesčio mokėti nereikia - tiesiog paspauskite LTF logotipą ir sistema Jus grąžins į renginių sąrašą, kur galėsite pasirinkti registruoti komandas;
7. Sumokėti komandos registracijos mokestį (starto mokestis);
8. Kilus klausimams rašyti aukščiau nurodytu kontaktu.
1. Susikurti savo paskyrą šioje sistemoje. Norint dalyvauti renginyje, paskyrą turi susikurti ŽAIDĖJAS. Jeigu komandą norės registruoti sporto mokykla/klubas treneris, jis taip pat gali susikurti paskyrą, tačiau žaidėjų į renginius registruoti negalės tol, kol sistemoje nebus užsiregistravęs žaidėjas;
2. Žaidėjui sumokėti licencijos mokestį. Šiuo metu licencijos mokestį gali sumokėti tik pats žaidėjas;
3. Paraginti savo žaidimo partnerį/-ę taip pat susikurti savo paskyrą ir susimokėti licencijos mokestį, kadangi į renginį registruojamos tik komandos (ne atskiri žaidėjai);
4. Jeigu sporto mokykla/klubas/ treneris nori užregistruoti savo komanda, jis turi įsitikinti, kad žaidėjai jau yra užsiregistravę sistemoje. Patikrinti, ar Jūsų žaidėjai užsiregistravę, galite renginio puslapyje skiltyje "Žaidėjai/licencijos";
6. Jeigu paskyrą susikuria treneris, jam jokio licencijos mokesčio mokėti nereikia - tiesiog paspauskite LTF logotipą ir sistema Jus grąžins į renginių sąrašą, kur galėsite pasirinkti registruoti komandas;
7. Sumokėti komandos registracijos mokestį (starto mokestis);
8. Kilus klausimams rašyti aukščiau nurodytu kontaktu.
Gali, jeigu žaidėjas yra susikūręs ir aktyvavęs savo paskyrą. Patikrinti, ar Jūsų žaidėjai užsiregistravę, galite renginio puslapyje skiltyje "Žaidėjai/licencijos".
Žaidėjo licencija yra asmeninis kiekvienam žaidėjui suteikiamas žaidėjo numeris, suteikiantis teisę dalyvauti Lietuvos tinklinio federacijos renginiuose.
Žaidėjo licencija galioja vienerius metus nuo paskyros sukūrimo, nesumokėjus licencijos mokesčio, žaidėjas negalės registruotis į renginį.
Žaidėjo licencija galioja vienerius metus nuo paskyros sukūrimo, nesumokėjus licencijos mokesčio, žaidėjas negalės registruotis į renginį.
LTF reginiuose gali dalyvauti, tik žaidėjo licenciją turintys asmenys. Todėl visi, norintys dalyvauti renginiuose, visų pirma turi susikurti žaidėjo paskyrą ir įsigyti žaidėjo licenciją.
Neturintys licencijos asmenys neturės galimybės užsiregistruoti į renginį.
Neturintys licencijos asmenys neturės galimybės užsiregistruoti į renginį.
Suaugusiųjų amžiaus grupės salės tinklinio metinės licencijos dydis - 15 eur.
Suaugusiųjų amžiaus grupės paplūdimio ir sniego tinklinio metinės licencijos dydis - 10 eur.
Vaikų ir Jaunimo salės tinklinio metinės licencijos dydis - 10 eur.
Vaikų ir Jaunimo paplūdimio tinklinio metinės licencijos dydis - 10 eur.
Suaugusiųjų amžiaus grupės paplūdimio ir sniego tinklinio metinės licencijos dydis - 10 eur.
Vaikų ir Jaunimo salės tinklinio metinės licencijos dydis - 10 eur.
Vaikų ir Jaunimo paplūdimio tinklinio metinės licencijos dydis - 10 eur.
Į renginį galima registruoti partnerį/-ę, jeigu jie turi susikūrę savo paskyrą sistemoje ir įgyję žaidėjo numerį - licenciją. Taip pat, būtina atkreipti dėmesį, kad registruojantis į renginį U amžiaus grupės čempionatuose prašoma asmens dokumento ir gydytojo pažymos kopijos (arba popierinės paraiškos su gydytojo viza).
Žaidėjo licencija įsigijama, sukuriant savo paskyrą Lietuvos tinklinio paplūdimio tinklinio renginių sistemoje. Tai galima padaryti pasirenkant registracijos galimybę puslapio viršuje, dešiniame kampe esančiu pasirinkimu "Paskyra", pasirenkant "Užsiregistruoti" arba registruojantis į vieną iš renginių.
Į renginius galima užsiregistruoti tik sukūrus sistemoje savo asmeninę paskyrą ir sumokėjus licencijos mokestį.
Patikrinkite, ar tikrai atlikote mokėjimą - pranešimas apie sėkmingai atliktą mokėjimą Jums turėtų automatiškai ateitį į registracijos metu nurodytą el. paštą.
Patikrinkite, ar tikrai atlikote mokėjimą - pranešimas apie sėkmingai atliktą mokėjimą Jums turėtų automatiškai ateitį į registracijos metu nurodytą el. paštą.